Sunday, May 15, 2011

Testimoni Bio-Ever



Kak Wan berumur sekitar 40 tahun dan bertugas sebagai seorang jururawat. Selepas disapukan dengan Bio-Ever dilengan (kanan gambar) selepas 20 minit kelihatan dengan ketara eye bag di sebelah kanan yang semakin berkurangan. Kening juga kelihatan ternaik kesan daripada peremajaan sel dan kulit (eye lid n eye shadow jelas kelihatan). Pipi juga nampak perbezaan... semakin anjal n tegang serta kurang berminyak....


Jadi apa lagi? Nak cuba? Hubungi saya.. Ieda 016-7234652





















Selepas hanya 5 minit disapukan krim Bio-Ever Cik Yati mengalami kesan up lifing yang begitu ketara dibahagian keningnyer.. Pipinyer juga menjadi lebih kecil dibahagian tepi....




Itu baru 5 minit... Kalau tiap-tiap hari camna?




Sapa nak cuba... tepon or sms saya... Ieda 016-7234652... saya bagi free demo...


Ha itu yang nampak dekat muka... Sebenarnya krim ni pelbagai guna.... Saya dah cuba sendiri sapu dekat hidung baby saya yang selsema.... n alhamdulillah selsemanye cepat kering... Klu x seminggu pun blum tentu baik....


Pernah juga krim ni saya sapukan dekat nenek di kampung yang sering sakit lutut.... n saya sendiri macam x percaya bila selesai menyapu dia dapat berdiri dengan mudah... tak perlu lagi tunggu cam nak rehat sekejap n amik msa lama bru dpt berdiri... alhamdulillah....


Lebih banyak testimoni akan diupload pada masa akan datang... Insyaallah....


Hanya RM220... Inginkan kulit yang lebih anjal? Tegang? Hubungi saya Ieda 016-7234652
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...